تنش و اضطراب و استرس و فشارهای روانی روش های طبیعی هستند که افراد را مجبور به ارائه راهکارهای خلاقانه و بدیع برای رسیدن به موفقیت می کنند نوآوری و اختراع مکمل یکدیگر هستند و در بیشتر مواقع این دو موضوع را با یکدیگر متفاوت می نگرند در واقع اختراع به معنای بوجود آوردن و ساخت محصولات جدید است و نوآوری ایده های خلاقانه ای است که در نهایت منجر به به اختراع و خدمات و بازاریابی و فروش... مبدل می شود همه افراد نمی توانند اختراع بکنند اما تمامی افراد می توانند نوآور باشند از دیدگاه استیو جابز ضرورت و لازمه کسب و کار درحال حاضر داشتن فرزندانی نوآور و خلاق است
توانایی پیش بینی نیازها در آینده برای رسیدن به موفقیت در آینده کسب و کار بسیار موثر است باید برنامه ریزی در سه سطح کوتاه مدت و میان مدت و بلند مدت داشت و شرایط رسیدن به اهداف خود را مورد بررسی قرار دهیم و سعی در کسب مهارت های مورد نیاز کنیم همچنین به بر نقاط مثبت تمرکز کنیم مثبت اندیشی بهرهمند شوید بر امور مثبت زندگی تمرکز کنید و از فواید مثبت اندیشی خود به بهترین شکل استفاده نمایید از شکست ها نترسید و تجربیات شکست خود را الگو قرا ردهید برای رسیدن به موفقیت در کسب و کار خود.
قلب تپنده ومهم ترین و حساس ترین پست در هر شرکتی بازاریابی و فروش می باشد بازاریابی آنلاین و فروش ترکیبی از علم و هنر است یادگیری اصول و قواعد بازاریابی بخشی از علم بازاریابی می باشد. در این مطلب به بیان چندین راه کار برای چگونه برگزار کردن یک جلسه فروش ارائه می شود که رعایت این نکات و راههکارها منجر به عقد قرار داد فروش خواهد گردید.
برنامه جلسات مدیر فروش
تهیه و تنظیم برنامه های کاری خود و انجام هماهنگی های لازم با روابط عمومی برای شرکت در جلسه یا میزبانی جلسه و قرار دادن برنامه جلسات بر روی موبایل و روی سیستم دفتر کار به صورتی که قابل روئیت باشد و مجهز به سیستم هشدار جلسات بر روی لپ تاپ و آی پد یا موبایل مدیر همراه با یک شعار هدفمند که بیان کننده هدف جلسه باشد.
یکی از موارد بسیار مهمی که در موفقیت یک بازاریاب نقش بسزایی دارد نحوه ی لباس پوشیدن بازاریاب است . درست لباس پوشیدن و متناسب و رعایت آراستگی در پوشش می تواند به شما حس خوب و در نتیجه اعتماد به نفس بازاریاب را بالا برده و بر موفقیت حرفه ای ،حس احترام مشتری برای بازاریاب را نیز به همراه خواهد داشت.
علاوه بر یادگیری اصول و فنون بازاریابی به صورت تئوری و عملی یک بازاریاب و فروشنده موفق باید یک هنرمند باشد تا بتواند نیازهای مشتری خود را به خوبی دریافت کرده و با ارائه محصول مناسب خود با توجه به نیازهای مشتری موجبات خشنودی مشتری را فراهم آورد ما از سه زبان برای برقراری ارتباط با مخاطبین و مشتریان خود استفاده می کنیم